Sen şimdi uyuyorsun ya

Sen şimdi uyuyorsun ya tıpkı gökyüzünün en parlak yıldızı gibisindir.
Hep tatlısın hep güzel hep asude.
Ömrümün orta yerine düştün sen bir yıldız gibi.
Şimdi benim kalbimin yön göstereni sensin her karanlıkta kaldığında.
Sensin geceleri başımı yastığa koyduğumda huzurum, sensin merhametim, sensin ab-ı hayatım.
Sen söylenebilecek en güzel sevda türküsü.
Sen acılarımı dengeleyen mutluluk terazim.
Sen her gün yorumunda sonsuz huzur yazan aşk burcum.
Seni ararken kalbime her sensizlik gününe bir çentik atmıştım gözyaşlarımla.
Şimdi bir gülüşün bin çentiğimi siliyor biliyor musun..
Biliyor musun çok seviyorum seni ben.
Ben çok seviyorum, bilemezsin ne kadar beklediğimi seni çok sevebilmeyi.
Şimdi güpgüzel uyu ve musmutlu rüyalar gör ikimize.
Ki ben güzel gülüşünün resmi gitmesin diye gözümün önünden, gözlerimi kapatmak istemem gece sabaha kadar.
Sen öp bizi birbirimize sarılmış rüyalarda sonsuza kadar.


-adem özbay-

Yorumlar